Produkcija dokumenata je jedna od najvećih stavaka u troškovima moderne poslovne organizacije, te lako može ‘pojesti’ i do 3% dobiti. Unatoč tome mnoge organizacije nemaju dovoljno vremena, osoblja ili stručnosti da bi učinkovito upravljali svojim uređajima za ispis.
Slušajući vaše želje i upoznajući vaše potrebe zajednički ćemo doći do rješenja koje će pomoći u ekonomičnijem i učinkovitijem poslovanju.
Količina digitalnih informacija raste iz dana u dan. Usluga upravljanja dokumentima osigurava da vaši zaposlenici dobiju pravu informaciju u pravo vrijeme i u pravom obliku.
Projektni proces u pet faza provest će nas od početnog upoznavanja vaše tvrtke do punokrvnog partnerstva, što će rezultirati pametnijim i učinkovitijim tokom informacija i radnih procesa.
Pronaći odgovarajući pisač ili multifunkcijski uređaj koji u potpunosti odgovara vašem poslovanju nije lagan zadatak.
Zbog toga smo za vas pripremili mogućnost testiranja uređaja na vašoj lokaciji u trajanju od 3 do 6 mjeseci.
Pronađite uređaj prikladan vašem poslovanju, spriječite nepotrebne troškove i konačno budite zadovoljni svojim uređajem.
Uz Print Smart, potpuna servisna usluga je naša briga. Svi rezervni dijelovi koje će eventualno trebati zamijeniti u razdoblju najma naš su trošak. Naša briga je i da uvijek imate na raspolaganju potrošni materijal dostatan za Vaše potrebe kopiranja. Na vama je samo da uređaje koristite.
Ukoliko se potrebe za ispisom i kopiranjem povećaju, jednostavno zamijenite trenutni uređaj novim, odgovarajućih kapaciteta i funkcija.
Kao i kod usluge najma briga o Ricoh uređaju je potpuno naša. Razlika je samo u činjenici da je uređaj vaše vlasništvo. Rezervni dijelovi i potrošni materijal koje osiguravamo, omogućavaju vašim uređajima rad bez zastoja i dodatne brige.
Eventualne kvarove obvezujemo se ukloniti u roku od 24 sata po primitku vašeg poziva, i pružiti vam najkvalitetnije moguće tehničko rješenje za svaki problem na vašim uređajima.